در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران بجنورد:

کشور با انتخاب اصلح روبه‌جلو می‌رود

شماره خبر : 459 - https://asreatrak.ir//short/4OR7W

رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران بجنورد گفت: برای حفظ خون شهدا کشور باید آحاد مردم حضور پرشور داشته باشند و برای ملیت خود ارزش قائل شوند و با انتخاب اصلح کشور را به جلو ببرند.

اعظم‌السادات پیش‌بین در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در مورد ملاک انتخاب اصلح نامزد ریاست جمهوری اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید عقیده به مبارزه با فساد، استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانگان داشته باشد و همچنین نسبت به منافع ملی جدی باشد.  

وی افزود: فردی که مسئولیت ریاست جمهوری را می‌خواهد تقبل کند، باید مردمی و به دور از تجمل و اشراف گرایی باشد همچنین نگاهش به داخل کشور باشد نه خارج و به کلمه ما می‌توانیم اعتقاد و باور قلبی داشته باشد.

این مسئول گفت: همچنین رئیس جمهوری که مردم انتخاب می‌کنند باید در طرح و برنامه‌ آینده‌اش اقتصاد مقاومتی اولویت داشته باشد تا مساله اشتغال جوانان حل شود.

وی افزود: مردم باید مصالح کشور را در نظر بگیرند و به کشورشان توجه بیشتری داشته باشند و تحت تاثیر تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه تحت تاثیر قرار نگیرند و در این ایام که از طریق صدا و سیما کشوری تبلیغات نامزدها برای مردم منتشر می‌شود به مناظرات آنان  گوش دهند.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران در مورد حضور مردم در پای صندوق‌های رای ادامه داد: برای حفظ خون شهدای کشور باید آحاد مردم حضور پرشور داشته باشند و برای ملیت خود ارزش قائل شوند و با انتخاب اصلح کشور را به جلو ببرند.

پیش‌بین با بیان اینکه انتخابات مسیری برای تعیین سرنوشت کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، گفت: انتخابات در سرنوشت مردم ایران نقش آفرین خواهد بود زیرا ایران در عرصه سازمان‌های ملل با شکوه‌تر دیده می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که جامعه دانشگاهی چطور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند اثرگذار باشد، گفت:  با جلسات هم اندیشی و دانش افزایی که در زمینه انتخابات برگزار شود می‌توان سطح آگاهی دانشجو معلمان و اساتید را برای انتخاب فرد اصلح بالاتر برد تا انتخاب درست‌تری داشته باشند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات